Nyårsklänning fixad

En liten sneakpeak på min jul och nyårsklänning! 
 
Var på stan idag efter skolan med Linda, Matilda och Klara och hittade mig en klänning som jag ska ha både på julafton och nyår. Kommer visa hur den ser ut på när det är jul men nu får ni endast en liten smygtitt haha. Är iallafall nöjd och den var inte allt för dyr heller! Fick dock en väldans ångest när jag kom hem och upptäckte att det knappt var några pengar kvar på kortet, tjejen med kollen.. Så jag la helt enkelt ut min gamla telefon på blocket i hopp om att kunna köpa lite julklappar till min kära familj. Bra där!
 
Nu inväntar jag middag och senare ikväll så ska jag till ÖP hallen för fotbollsträning. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback