I see fire

 
Städade precis mitt rum som verkligen var kaos innan. Rensade min garderob på kläder jag inte använder också, grattis till mig! Slänger aldrig kläder för tänker alltid att dom kan komma till använding någon gång så nu på slutet har kläderna legat på golvet eftersom dom inte fick plats i garderoberna. 
 
Har också färgat utväxten idag och sagt hejdå till min bror som åker hem till Umeå igen. Nu ligger jag bara och njuter av att mitt rum är rent vilket det inte kommer vara länge till om jag känner mig själv rätt. ''I see fire'' med Ed Sheeran går på repeat också! Löve it


kom och städa här också plz jag bjuder på saft och bullar // mvh en lagom tjock tant i sina bästa år som har ett rum som är ett bombnedslag

Svar: Allt för dig babe <3333
idadanielssonn.blogg.se

2014-01-12 | 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback