20 December

 
 
Denna dag har först spenaderats på skolan i någon timme och sen fick vi äntligen lov. Gick ner en sväng på stan med Sara och hennes kompis och köpte mig en jacka haha. Tror jag har runt 10 jackor nu men man kan aldrig har för många! Kan visa en bild på den imorgon eller så. Sen bestämde jag och Sara att vi skulle köpa glasyr för att åka hem och pynta våra fina pepparkakor. Det var svårare än jag trodde och det liknade mer något nån 5 åring gjort men kul var det!
 
Ikväll har jag, Klara, Sara och Millan promenixat till ica, köpt snacks och myst hemma i vår källare. Massa skratt är vad kvällen har bestått av och nu ska jag och Klara snarka i kapp i min goa säng!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback