Fotbollsgalan 2013

 
 
 
Igår var jag på fotbollsgala med mitt älskade fotbollslag! Det blev väll inte så glamouröst som jag trodde eftersom jag satte mig på hel fel ställe. Spyor på skorna var en sak som kvällen hade att erbjuda! Jag hade dock trevligt ändå! På dagen var vi på furan tillsammans med herrlaget och förade lite med bland annat musikquiz för att sedan ta bussen mot gamla teatern. Där bjöds det på mat och underhållning och en massa priser delades ut! Ope if var nominerade till årets lag så det var synd att vi inte kammade hem priset.. 
 
I fredags var jag på NA festen som vart lite utav en besvikelse. Den var slut redan vid halv 12 men dock så hade jag det ganska trevligt ändå! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback