Så nära på att ge upp

 
Denna dag har varit så sjukt stressig. Det började med att jag försov mig, klädde på mig i mörkret och var klar en kvart senare. Hade en riktigt lång skoldag och jag har nog jobbat exakt hela dagen. Efter skolan åt jag icas färdigpaj vilket börjar bli rätt standard nu. Nu har jag precis kommit hem eftersom jag har gjort en intervju till en uppgift som jag förövrigt ska försöka skriva ihop nu. Ska också hinna med att plugga matte!
 
Har riktigt mycket att göra eftersom jag varit sjuk och bortrest. Imorse ville jag nästan ge upp skolan men nu känns det lite bättre när jag fått en hel del skolarbeten undangjorda. Fick tillbaka några arbeten som gjorde mig på mycket bättre humör idag också! Sen så ser jag fram emot helgens festligheter väldigt mycket! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback