Åker och köper lite presenter!

 
Vaknade redan 09.00 idag, typiskt när man har lov! Har sedan dess legat i soffan och väntat på att Sara skulle vakna. Min goa farmor kom på en snabbvisit också! Så mysig så! Har iallafall fått upp Sara nu och snart åker vi ner på stan för att köpa present till min mamma som fyller år på fredag. Ska också hitta något till Sanna som fyller år samma dag, vad köper man till sin bästa vän? Har lite smått panik faktiskt eftersom jag är kanske världens mest okreativa person någonsin. Jaja, det är ju ändå tanken som räknas!
 
Men vi hörs sen någonting! 


Men BABE!!!!! ifrågasätter min läggning starkt

Svar: Men going!! Vi måste hänga snart!!!
idadanielssonn.blogg.se

2013-10-30 | 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback