London del 1

För en vecka sen så åkte jag och Sanna till London för att shoppa ihjäl oss helt enkelt! I 4 dagar gick vi från 10:00- 21-22:00 på alla shoppinggator vi kunde hitta, och det var inte lätt kan jag säga. Eftersom vi båda har kollat alldeles för mycket på Harry Potter så bestämde vi oss för att besöka Warner Bros Studio som är ett ställe med allt möjligt från Harry potter inspelningarna. Saknar London redan, det är verkligen en grym stad som alla borde besöka någon gång!
 
De flesta av bilderna från den här resan finns på Sannas kamera och det kommer upp i helgen någongång!
 
Ett måste på vår resa var ju att besöka victoria's secret såklart.
 
Matsalen i Harry Potter! (Vet att ni är lika excited som jag)
London eye! såhär bra blev bilderna klockan 22:00 på kvällen. 
Det här fick följa med mig hem!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback