Rött som julen

Köpte mig lite underkläder idag efter skolan, juligt värre. Haha.
 
Onsdagar är så himla sega men den här gick ändå hyfsat fort. Första lektionen var inställd och tur var det för jag försov mig också.. Skrev iallafall prov på morgonen som gick väldigt bra konstigt nog! Gjorde sen klart en uppgift på median så nu är jag i stort sätt pluggfri! Spelade basket på idrotten också, sjukt kul! Efter skolan gick jag en sväng på stan med Matilda och köpte dom sista julklapparna plus lite saker till mig själv. Första månaden som jag har mycket pengar kvar i slutet trots alla dessa julklappar, helt sjukt! Nu ska jag snart iväg på fotbollsträning bestående av crossfit, åhhh vad underbart. NEJ hehe.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback